Zebra Technologies: Jak bude vypadat automatizace v příštích letech
Společnost Zebra Technologies, globální lídr a inovátor na poli automatické identifikace, provedla mezi tisícovkami manažerů v průmyslu z celého světa průzkum Warehousing Vision Study. Získala tak zajímavé výsledky o zákaznických preferencích v oblasti automatizace a digitalizace. Promluvil o nich Marian Šramko, Vice President Sales, Eastern Europe & Middle East, v Zebra Technologies.
Zvýšené investice do technologií
Dnes jsme ve stavu, že automatizací nahrazujeme ne existující zaměstnance, ale právě ty, jichž se na trhu práce nedostává. A problémy s těmi, kteří jsou, se podle Šramka nejsnáze vyřeší tím, že je vybavíme technologiemi. Z výsledků Warehousing Vision Study mezi manažery vyplývá, že v příštích třech letech jsou připraveni investovat do kompletní digitalizace procesů v logistice a ve výrobě. K tomu použijí především mobilní a nositelné počítače se skenery čárových kódů, ale také průmyslové tablety, mobilní tiskárny a další vybavení, které u operátorů v téměř každém případě nahradí papír a tužku.
Řešení D2C - Direct to Consumer
Z Warehousing Vision Study je zřejmé, že z hlediska výroby je poptávka po řešeních D2C, Direct to Consumer. „Jedna věc je, kdo to prodá, druhá věc, kdo to vyrobí a dodá. A právě vzhledem ke zvyšující se komplexnosti a nákladnosti celého řetězce je tento koncept životaschopný a ti, kteří ho vyřeší, na tom budou profitovat,“ uzavírá Šramko.
Celý článek k myšlenkám Mariana si přečtěte na stránce Automatizace – nejlepší lék na krize | Aimtec Insights (aimtecglobal.com).
Kompletní Warehousing Vision Study od společnosti Zebra Technologies si můžete stáhnout na stránce Warehousing Vision Study.